Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz dużej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tania levitra

Odnotowałeś pierwsze symptomy choroby – co musisz zrobić?

Przełam uprzedzenia i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stadium choroby oraz skieruje do właściwego fachowca – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Najczęstsze leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto podstawowe z nich:

1. Stosuj zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżyć libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz zieleniny warto konsumować czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zapytać również dietetyka o poprawną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed seksem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie redukują twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz przesiąknięty ich wstrętnym zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej niemiły zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś oprócz diety aktywnie praktykował sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg lub siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza droga do przywrócenia harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, kiedy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra w zelu